Everybody call 911

Tjafan! Nu ska jag snart sova, börjar bli attans trött.. Tänkte bara berätta lite om min dag eftersom att den var så otroligt händelserik, eller?

Iallafall så vaknade jag klockan 20 minuter i 2. Det var helt asum att sova så länge! Jag och mamma åkte direkt iväg till granngården och köpte ny ridutrustning, så jag fick med mig nya skor, nya chaps (hej stavning?), nya byxor, nya handskar och en ny väst. Det behövdes kan jag säga.

Sedan åkte vi till Mcdonalds, det var också asum! Vi åkte hem och käkade maten där tillsammans med pappa. Efter det gick jag upp på mitt rum och degade framför datan, jag hade bajstråkigt tills Lukas ringde. Vi pratade ett tag, det var asum.

När klockan blev 8 var det dags att äta igen, vi käkade kött, det var attans gott! Sen gick jag upp på mitt rum igen, öppnade datorn och gick in på ultimate-guitarr, så började jag spelade gitarr. Det var OCKSÅ asum.

NU SKA JAG SOVA. GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0