I have been here many times before

Hoppsanhejsan, det var fan ett tag sen jag uppdaterade nu. Wellwell, ingen skada skedd skulle jag tro. Imorgon är det julafton. Tror ingen har missat det, Linnea. Hehe. Jag och le family ska imorgon gå upp i ottan och sedan dra oss uppåt i landet till Kläppen (Sälen för er som inte förstod). Där blir det skidåkning och julfirande, mysigtmysigt. Jag har längtat så länge på att få åka skidor, vet inte hur många gånger jag har gått runt och tjatat på alla att jag vill åka, de måste blivit väldigt trötta på att höra det dag ut och dag in. Så just nu är jag väldigt glad, hihi.

Är det bara jag som tycker det här året har gått helt otroligt fort? (Förväntar mig inget svar, hehe forever alone) Det känns som att det inte alls var länge sen jag nojade över vilket gymnasium jag skulle välja och sedan väntade på beskedet om jag kom in eller inte. Jag är så glad över att jag valde den skolan jag valde, jag trivs så bra på Vittra att det inte är sant. Och det känns som att det var igår jag satte foten på Vittra för första gången och blev indelad i min klass. Oj vad nervös jag var, men allt blev så bra.
(Bilden ovan visar utsikten vi får se från skolan varje dag, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0