The Boy Who Lived, Come To Die

Harry Potter har verkligen varit en del av min uppväxt. Jag kan väl inte påstå att jag är en av de stora fansen, men Harry Potter har verkligen betytt en hel del för mig. Nu när jag har sett den sista filmen känns det verkligen som att hela min barndom har tagit slut. Jag trivs verkligen inte med den tanken.
Jag vill att Harry Potter ska leva vidare, följa andra generationer och inte bara den här generationen. Mina framtida barn ska helt klart få växa upp med Harry Potter, precis som jag gjorde.
Btw, ni som inte har sett Harry Potter och Dödsrelikerna part 2, ni måste verkligen se den, för det är en underbar film. Enligt mig en av de bästa HP filmerna.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Åh jag ska se den ikväll!! LÄngtar!

Jag håller med, Harry potter är något som man har växt upp med, det känns hemskt att det är slut nu!

2011-07-14 @ 16:23:48
URL: http://storyofdieana.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller helt med.. det känns som om något saknas.. man har alltid varit med om en ny hp film men nu så kmr det ingen mer.. tanken att bara vet att det inte kommer en till film nu e det över.. det känns som om något saknas ;(

2011-08-01 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0