A skinny boy from Sweden

Var med mina fina vänner idag. Eller ja, på kvällen. Under dagen var jag och badade med far min, det var mysigt!

För er som inte visste så var jag i New York i en vecka. Det var helt underbart. Fyfan vad jag älskar den staden. Jag måste tillbaka! Nästa gång får det bli med en vän istället, hade varit grymt! Jag kommer ladda upp bilder senare, och för er som känner mig och är nyfikna så ligger bilderna uppe på facebook.

Jag känner mig helt brutalt nervös, för imorgon ska jag till optikern och göra en synundersökning som man tydligen måste ha för att kunna få börja övningsköra, och jag är så orolig att jag ska göra fel och typ inte få börja övningsköra. Hehe. Det blir säkert bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0