One step forward

Jag är så otroligt nervös! Imorgon börjar jag gymnasiet, alltså var detta mina sista lediga dag, usch. Det är helt otroligt hur fort sommarlovet har gått, det känns som att det var igår jag slutade skolan liksom. Men som sagt, imorgon tar jag ett kliv över till nästa kapitel i mitt liv, jag kan garantera att gymnasiet inte kommer bli samma sak som grundskolan, men jag tror det kommer bli bra, det hoppas jag iallafall. Mitt enda stora problem just nu är vad jag ska ha på mig, jag har gått och funderat på detta i flera dagar nu, hehe. Och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig, det är jobbigt. Jag hoppas att Nejla loggar in på skype snart så att jag kan ringa henne och be om råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0