When I'm Down, Can You Pick Me Up?

Igår var en bra dag. Jag och mamma växlade våra svenska kronor till dollar och satte in mina sparade pengar på mitt konto. Nu känner jag verkligen hur det är på gång, att vi snart ska åka och att jag snart ska få besöka staden jag alltid drömt om att få besöka. Det känns så overkligt.


Igår kväll kom mina fina vänner över, vi tittade på Alex Rider och sedan tog vi en lång promenad. Standard helt enkelt.

Imorgon blir det ingen vidare uppdatering, fast det blir det ju inte annars heller.. I alla fall, jag och Bea ska åka till Sandhamn. Det ska bli väldigt mysigt, det sägs ju att det är väldigt fint där. Jag kommer ta med mig kameran och dokumentera allting, hehe. Känns som att jag inte har tagit så mycket bilder som jag egentligen ville den här sommaren. Men imorgon blir det mycket bilder i alla fall, det ska bli attans najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0