Årsresume - Januari

Precis som alla andra bloggare gör, så tänkte jag själv göra en liten årsresume. Jag tycket det är kul att titta tillbaka på året som har gått och bland annat se vad jag hittade på och hur jag själv har förändrat som människa.

Jag firade in det nya året med några av mina vänner. Vi spenderade kvällen hemma hos Bea där vi pratade, dansade och chillade galet helt enkelt.


Snön tog nästan över Sverige i Januari, vilket inte gjorde mig något då jag fick bra underlag för skidåkningen. Det går inte riktigt att säga detsamma i år, då underlaget sög i backen..

Min kärlek för Taylor Lautner som pågått hela 2010 fortsatte som ett tåg på rälls in på 2011. Jag tror alla som känner mig i verkligheten kan vittna om att jag var galen i honom. Dock kan jag inte neka att han är snygg som satan, tror en del av mig fortfarande är kär i honom, hehe.

Januari var inte en så händelserik månad för mig. Så jag avslutar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0