Årsresume - Maj

Maj började smiga sig på och det blev allt varmare, man kunde sluta använda skinnjackan och dra fram jeansjackan istället, som förövrigt är mycket kyligare och svalare än skinnjackan. Träden började bli gröna och solen stannade uppe mycket längre än tidigare.
Den 18 maj träffade jag mina dåvarande drömkillar i One Direction för första gången när de kom hit för att spela in ditt första album. Det var inte den första gången jag träffade dem utan jag träffade dem flera dagar därpå också. Jag var världen lyckligaste då och jag kunde inte fatta att jag faktiskt fått träffa killarna jag varit kära i i flera månader. Det är ett minne jag aldrig kommer glömma och jag är så glad över att jag fick träffa dem och prata med dem.

9ornas bal tog plats och jag hade en väldigt trevlig kväll med många av mina vänner. Det var en kväll många hade väntat på, dock var inte jag en av dem då jag faktiskt funderade på att inte gå i början. Jag är glad att jag gjorde det iallafall.

Jag och Natalia började leta praoplats och hittade en hos en sångare/låtskrivare. Där skulle vi få chansen att "jobba" som en riktig artist och även få spela in våra egen skriva låtar. Vi var så taggade så det inte var sant.

Jag och min familj bokade en resa till en stad jag alltid velat besöka, som jag alltid drömt om att få åka till och som jag drömmer om att en dag få bo där. New York skulle vi besöka i slutet av Juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0