Årsresume - Mars

I mars startade jag den här bloggen, mest för att jag och Emelie slutata blogga på pyjamasbyxa och för att jag ville ha något att skriva på, även om det kanske inte skulle bli hela tiden.

Jag och Sandra fick äntligen se Daniel Adams-Ray som vi hade taggat till så länge. Det var en helt otrolig kväll då jag både fick se honom uppträda, träffa honom, prata med honom och få hans autograf på min tröja. Jag kände mig då som världen lyckligaste tjej.

Vi hade plojfoto och man började nu känna att det var slutet av 9an, att vi om bara några få månader skulle tas från tryggheten och börja om på nytt. Det var både spännande, sorgligt och skrämmande.

Min kärlek för Taylor höll fortfarande i sig, och jag la bland annat upp bilden ovan här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0