A guy like you, should wear a warning

Klockan är 10 i 8, och då kan man ju undra varför jag är vaken. Jo, om ungefär en timme ska jag åka till stallet. Jag ska nämligen rida hela veckan, vilket ska bli oerhört roligt eftersom att jag inte har ridit på hela sommaren. Någon dag får kameran åka med också, så jag får lite fina bilder. Hihi.

I natt var en väldigt jobbig natt, jag gick och la mig klockan halv 1, men jag somnade inte förens klockan 4. Jag låg alltså och försökte somna i 3 och en halv timme. Jag fick lite halvt panik av att ligga där och inte kunna somna, speciellt när jag insåg att jag bara skulle få sova i 3 timmar. Ovärt.

Bilden har absolut ingenting att göra med texten. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0