2007 - 2011 ♥

Borde inte jag vara glad över att jag precis har fått sommarlov? Nej, jag är ledsen som fan. Jag skulle kunna gå i skolan i minst 2 veckor till bara för att umgås med mina fina vänner. Det känns så hemskt att allt är slut nu. Både idag och i måndags har varit som begravningar. Speciellt i måndags när vi hade niornas middag. Det var seriöst den sorgligaste dagen på riktigt länge, vet inte riktigt hur mycket jag grät.

Det känns så ovärt att slänga bort 4 år. Min klass har verkligen blivit som en enda familj. Det är så fint. Jag hoppas iallafall att vi ska hålla kontakten och fortsätta umgås. För att tappa kontakten skulle fan inte vara kul.

Nu måste jag sluta vara emo. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Bieberplace!

Kolla in min JB novellblogg! :)

2011-06-17 @ 14:30:32
URL: http://bieberplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0