Svar på tal

Amanda - Herregud vad det låter underbart! Önskar att jag också kunde ha möjligheten att ta mig dit och försöka träffa dom! Seriöst, jag dog lite när jag läste allt och det där med att Louis hade tittat dig i ögonen och sagt "jag älskar dig"! :'>
Vart träffade du dom någonstans? Tacksam för svar :)

Svar - Ja, herregud det var helt underbart! Gud ja, jag tycker verkligen synd om dig! Och du kan ju bara gissa hur mycket jag dog när han sa det till mig, asså jag vet inte var jag skulle ta vägen haha!

Jag träffade dom vid deras studio som ligger vid Drottninggatan, längst bort mot slottets håll. Man lär inte missa det för det står alltid en hel hög med tjejer när man kommer dit, haha.

Btw, så träffade jag dom igår igen. Och då fick man träffa ALLA. Och gaah dom var så mysiga!

Men jag hoppas iallafall du träffar dom, för dom är jättegulliga och snälla! Så lycka till! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mycket för svaret! Jag ska göra ett försök imorgon efter skolan :)

2011-05-19 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0