Mina mål/drömmar/önskningar

Jag har många mål i mitt liv, många mål som egentligen är rätt meningslösa, men som är kul att försöka uppnå. Men de största målet just nu är att gå ut gymnasiet med så höga betyg som möjligt, och att sedan komma in på unviersitetet i Lund.

En dröm jag har haft sedan jag var liten är att bli sångerska, jag har alltid älskat att sjunga och jag sjunger HELA tiden. Man hör mig alltid nynna eller småsjunga på en låt. Ibland undrar jag inte om folk blir trötta på att alltid höra ljud från mig. En annan dröm är att bli bildesigner på Porsche. Jag älskar bilar och skulle gärna jobba med bilar, dock inte som typ mekaniker haha.

Jag önskar mig rätt mycket, vem gör inte det liksom? Högst upp på listan just nu är en resa till New York, jag trivdes så bra där och skulle gärna ta en shoppingtur dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0