I am titanium

(Bilden har helt klart ingenting att göra med texten.)

Hejhej, nu var det ett tag sen jag skrev. Men helt ärligt (detta är riktat till Axel, hoho) jag har ingenting att skriva, och när jag inte har något att skriva om så blir det bara meningslösa inlägg som är supertråkiga att läsa, inte ens jag om 20 år kommer vilja läsa ett sånt inlägg hoho.

För er andra som fortfarande läser min blogg, hihi. Min dag började rätt dåligt, jag försov mig. Jag fick ruscha upp och äta frukost och fixa mig osv, sedan var det bara att snabba sig till tåget.
Eftersom att vi idag skulle ha en utedag, skulle vi ta oss till Vitabergsparken, där varken jag eller någon annan från klassen varit, så vi visste inte riktigt hur vi skulle ta oss dit, men det löste sig, hoho.

Efter skolan åkte jag och träffade Axel och Marcelo, vi satte oss på Burger King och catchade up lite med varandra, det kan alltid behövas tycker jag.

Helsegt inlägg, hehe.

Kommentarer
Postat av: Axel

Bästa inlägget någonsin, ska läsa det här om 20 år o se mitt namn två gånger

2011-10-13 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0