It Was Your Heart On The Line

Nu var det drygt en vecka sen jag skrev, och det förvånar mig att det fortfarande tittar in folk här varje dag när jag inte skriver på så länge. Nu sitter jag i alla fall i skolan, jag är helt ensam, eller nej, Morgan är ju här och underhåller mig. Puss på dig Morgan. Nu kanske ni undrar varför jag sitter i skolan (nä, ni undrar säkert inte alls det), Nejla har tyska så jag är snäll och väntar på henne. Hon slutar om en halvtimme tror jag, så det är inte såååå lång tid.
Ikväll ska jag på Håkan, han spelar på Grönan. Ska jag vara ärlig så är jag inte något stort fan av Håkan direkt, jag åker mest med för att jag inte har något bättre för mig, hehe. Det blir säkert bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0