Årsresume - Juni

Jag och Natalia fick äntligen börja på vår prao och det kan varit den roligaste praon jag någonsin varit på. Vi fick spela in våra egna låtar, även skriva egna låtar, vi hade en photoshoot, vi fick våra första skivor med våra låtar på dem. Vi fick gå på konsert och vara backstadge på konserten, vi fick även träffa ännu en låtskrivare som lyssnade på våra låtar och gav oss tips. Det var en händelserik vecka, och jag är så glad att jag praoade där. Jag lärde mig mycket nytt och hade riktigt roligt.

Årliga Vittra VM hölls i år i Vallentuna. Hela skolan var där och hejade och kollade. Vallentuna tog sig till final och vann!


Jag började umgås mer med folk från 9an som jag inte umgåtts så mycket med förrut. Och vissa av dem är idag mina närmaste vänner.

Vi hade 9ornas middag. Det kan ha varit den sorgligaste kvällen på länge. Det kändes som en begravning. Vi fick se och höra minnen från åren som har gått, vissa elever sjöng och höll tal. Det var allmänt fint och man kunde vekligen inte hålla sig för gråt. Jag insåg där att jag skulle sakna min klass något oerhört och att alla betydde väldigt mycket för mig.

Det var skolavslutning, som vissa längtat till mer än andra. Det var inte så sorgligt som jag trodde det skulle vara och det var mycket blandade känslor. Det var iallafall härligt att äntligen få sommarlov och slippa behöva tänka på skolan, bara ta det lugnt och sova länge på förmiddagarna.

Jag fick en ny Macbook, som jag för övrigt döpte till Morgan. Jag vart så otroligt lycklig och är fortfarande väldigt glad för att jag fick en. Jag skulle inte klara mig med en PC. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Sofi sjöholm

Vart praoade du :)?

2012-02-07 @ 17:37:21
URL: http://sandm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0